Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Monday, May 21, 2012 | 1:13 AM | 0 Lovers


Pernah tak setiap kali kita ada mslh tetiba ada org lain dtg tlg hepikan kita. Lepas tu mulalah kita perasan yg org tu punya instinct kuat lah kononnya. Apa yg akak angkat saya yg tersyg  pesan benda2 tu semua Allah yg buat. Allah lah yg gerakkn hati-hati mereka ini utk menghilangkan rasa sedih & gelisah kita.

Allah x tolong kita secara direct tapi Allah gerakkan hati2 manusia yg terpilih ini utk menolong hamabaNya. Subahanallah. Baikkan Allah tu. Tapi kenapa kita masih lagi x nak taat kepada perintah Allah? Astaghfirullah. Benda ini selalu berlaku pada diri saya sendiri. Setiap kali saya melakukan sesuatu perbuatan yg terlarang, pasti akan ada sahaja sisters yg mngntar msg2 nasihat pada saya. Ya Allah rasa malu sgt padaNya.

Sbb itu pntingnya kita memuhasabah diri setiap masa. Refleks selalu segala apa yg kita buat. saya yakin Allah telah merencanakan sesuatu yg indah buat saya. 

Remember Allah is the best planner right? :')



0 Comments posted :

Post a Comment