♥ Nur Fazlina Humayra ♥
~Jangan ~
Monday, May 21, 2012 • 6:44 PM • 2 comments

◆ Jangan pernah mengatakan SAYANG andai kamu BELUM PASTI DENGAN HATI SENDIRI..

◆ Jangan pernah mengungkapkan CINTA andai hanya untuk MENZALIMI HATI INSAN LAIN..

◆ Jangan pernah mengucapkan SETIA andai hatimu masih KOSONG DENGAN KEIKHLASAN..

◆ Jangan pernah cuba memberi HARAPAN andai hatimu tersimpan CINTA BUAT INSAN 

LAIN..

p/s : Kamu yang BELUM PASTI dengan hatimu sendiri, jangan cuba menzalimi hatimu hatta hati
 insan lain..kerana insan yang mencintaimu akan LEBIH TERLUKA berbanding dirimu yang
 dicintai..ingatlah, seseorang yang KELIRU DENGAN PERASAAN SENDIRI tidak mungkin
 boleh MEMBAHAGIAKAN ORANG LAIN..♥♥


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link