♥ Nur Fazlina Humayra ♥
dugaan
Tuesday, June 7, 2011 • 3:13 PM • 0 comments

sampai bila aku harus tipu diri aku sendiri ?
sampai aku mati ?
sampai satu harapan pun tak bersisa ?
hati aku makin lama makin sakit..
makin lama makin perit..
aku dah buntu nak fikir apa, nak buat apa..
apa yang aku mampu, aku terus tipu diri aku, aku tipu perasaan aku..
aku terus sakitkan hati aku, aku terus dan terus sampai tiada rasa..
betul cakap mak, penantian sesuatu penyiksaan..
tapi itu lah yang aku terpaksa terima..
dan kebenaran sesuatu yang merumitkan..
hanya kesabaran yang perlu ada dalam hati aku sekarang.. oh datanglah !
 
 
 
 


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link