♥ Nur Fazlina Humayra ♥
aku benci
Tuesday, June 7, 2011 • 3:37 PM • 0 comments


aku benci perasaan ini.
ia akan membuatkan aku menjadi seorang pelakon didunia.
aku berusaha menjadi kuat.
berusaha untuk menghadapi semua.
tapi aku tak berdaya.
aku menjadi kuat.
hanya untuk orang.
tapi kenapa bukan untuk diri sendiri.
ya !aku memang lemah.
aku tak mampu berdiri seorang diri.
aku betul betul tak mampu.
tapi kenapa ?
kenapa aku macam ni ?


* benar kata orang. diam lebih baik dari bercakap*


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link