Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Thursday, December 26, 2013 | 4:58 PM | 1 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿


“Tak mengapa,
jika waktu awak gembira,
awak lupa saya,
dan waktu awak bersedih,
awak cari saya.


Tak mengapa,
saya tetap ada,
saat awak merasa kehilangan,
pandanglah ke belakang,
saya tetap ada.


Sebab saya hargai awak.
Walaupun awak tak pernah nampak siapa saya di mata awak.
Walaupun awak tak  hargai kehadiran saya.

*Saya tetap sahabat awak.*”

 

p/s: 
Sahabat,
bila saya nampak perkara yang kita lakukan 
di lakonkan oleh orang lain.
Saya menangis 
kerana terlalu rindukan awak.



1 Comments posted :

Blogger Atikah Isa said... December 26, 2013 at 7:11 PM

kak fazlina ! im touched :')

Post a Comment