Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Saturday, September 22, 2012 | 9:12 PM | 1 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿

Ya ALLAH..
Jadikan aku seperti KHADIJAH yang setia bersama suaminya tak kira susah adapun senang..
Jadikan aku seperti AISYAH yang bijak menangani segala masalah.
Jadikan aku seperti FATIMAH yang akur dan taat pada perintahMu, suami dan ayahnya.
Jadikan aku seperti SARAH yang sentiasa bersabar dengan ujianMu.
Jadikan aku seperti HAJAR yang tabah jiwanya.
Kuatkan imanku sekuat iman MASYITAH.
Ya ALLAH..
Dengarlah rintihan hambaMu yang lemah ini. 
Sesungguhnya aku ingin menjadi hambaMu yang taat, anak yang solehah serta isteri yang mithali.. Amin.. :')


Ya ALLAH..
Aku merasa semakin jauh dariMu :'( Ampuni dosaku Ya Allah.. aku lalai dan leka dari mengingatiMu yang sentiasa ada menemani tatkala aku sedang suka dan berduka :'( Hanya Engkau lah yang mengetahui apa yang ada di hati ini Ya Rahman Ya Rahim.. Kuatkan lah hatiku. Kuatkan imanku. Jauhi aku dari sifat lalai dan leka. Jauhi aku dari sifat Mazmumah :'( Jadikan lah diri ini muslimah solehah. Jadikan aku seperti muslimah solehah yang terdahulu yang tabah menghadapi segala dugaanMu :'( AllahuYaAllah.. Engkau yang maha mendengar lagi maha mengasihani. Hanya kepadaMu aku hidup dan hanya kepadaMu aku kembali. Dengar lah rintihan hambaMu yang hina ini :'( Andai jiwa ini dan jiwa itu membuat Engkau mukra padaku. Ampuni aku Ya Allah. Jauhi kami dari kemurkaanMu :'( Engkau lah sebaik-baik Pencipta. Dan hanya Engkau sahaja yang mengetahui apa yang akan terjadi :'(





1 Comments posted :

Anonymous Anonymous said... September 23, 2012 at 12:03 AM

semoga dikurniakan sahabat ukhrawi ya ukhti..Musafir dunia

Post a Comment