♥ Nur Fazlina Humayra ♥
untukmmu sayang :)
Sunday, July 8, 2012 • 9:02 PM • 0 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿



"Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya

menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram),

dan memelihara kehormatan mereka; dan janganlah mereka

memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir

daripadanya; dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya

dengan tudung kepala mereka; dan janganlah mereka memperlihatkan

perhiasan tubuh mereka melainkan kepada suami mereka, atau bapa

mereka atau bapa mertua mereka atau anak-anak mereka, atau anak-

anak tiri mereka, atau saudara-saudara mereka, atau anak bagi

saudara-saudara mereka yang lelaki, atau anak bagi saudara-

saudara mereka yang perempuan, atau perempuan-perempuan Islam,

atau hamba-hamba mereka, atau orang gaji dari orang-orang lelaki

yang telah tua dan tidak berkeinginan kepada perempuan, atau

kanak-kanak yang belum mengerti lagi tentang aurat perempuan;

dan janganlah mereka menghentakkan kaki untuk diketahui orang

akan apa yang tersembunyi dari perhiasan mereka; dan

bertaubatlah kamu sekalian kepada Allah, wahai orang-orang yang

beriman, supaya kamu berjaya." [Surah An-Nur 24:31]


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link