♥ Nur Fazlina Humayra ♥
sahabat :)
Friday, July 6, 2012 • 7:34 PM • 2 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿




Jika bersahabat kerana Allah,
jagalah KEAIBANNYA dan jangan merendahkan dirinya..

Jika bersahabat kerana Allah,
NASIHATILAH dia dan bersedia MENERIMA nasihatnya..

Jika bersahabat kerana Allah, MAAFKANLAH dirinya..
Jika mengaku bersahabat kerana Allah,
terimalah KELEMAHAN dan SIKAPNYA,
seperti dia bersedia menerima kelemahannmu,
jangan pula menjaja kelemahannya pada umum..

Jika kamu mengidamkan seorang SAHABAT SEJATI,
maka BERUSAHALAH menjadi sahabat sejati kepada orang lain..

InsyaAllah. ♥


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link