♥ Nur Fazlina Humayra ♥
malam yang hening :)
Tuesday, July 3, 2012 • 11:28 PM • 0 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿

assalamualaikum w.b.t semua...=)
alhamdulillah...bersua lagi kita...=)
baru habis berborak bersama sahabatku....(cik husna!)
hmmm...malam ni seperti malam2 yang dah pun berlalu...
nak diteruskan pembacaan,mata terasa mahu terpejam...hee
tapi sempat jugak nak berceloteh sesuatu di blog ni..hehe
yela...sementara mata ni akan terus terpejam dibuai mimpi malam...
disamping tu biarkan telinga menghadam bait2 kata lagu 'bukan niatku'....=)


"kasih andai cinta yang kusemai...rapuh menanti ditewas dugaan...maafkan aku kiranya tak tertanggung...segala harapan yang diberikan...maafkan aku yang tiada berdaya...kerna bukan niatku untuk melakukannya..."


sungguh asyikkkk bila menghayati lirik lagu ni...
takkan terlepas merasa betapa kerdilnya kita disisiNYA...
kadang2 kita selalu cakap...
umur kita dah makin meningkat...
maka tempoh penghidupan didunia nie pun dah tak lama...
tapi cuba ditelitikan semula...
biarpun itu yang kita tuturkan...
diri kita tak lepas kan untuk hanya melakukan perkara dunia...
hmm..sama2lah kita bermuhasabah diri...
renung2kan n hargai sebaiknya umur yang masih tersisa ni...
(juga berpesan untuk diri sendiri)
apa2 pun...bergantung pada diri kita...
iman dihati ni utuh ke tidak...
sama2 kita berdoa moga sentiasa dipelihara daripada segala noda dunia...
moga sahabat2 sekalian akan sentiasa ceria juga bahagia dengan kehidupan masing2...
insyaALLAH...
selamat malam semua...
moga malam ini menjadi milik cinta hakiki kepada RABBI...
moga mimpi indah bertemu kekasih ALLAH....
ma'assalamah....(^_^)




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link