♥ Nur Fazlina Humayra ♥
jom jadi wanita luar biasa !
Monday, June 25, 2012 • 10:42 PM • 0 comments




wanita biasa hanya memakai pakaian,
tetapi....
wanita luar biasa memakai pakaian yang menutup aurat!

wanita biasa sangat mementingkan fesyen,
tetapi....
wanita luar biasa sangat mementingkan syariat Islam!

wanita biasa bebas bertepuk tampar dengan lelaki lain,
tetapi....
wanita luar biasa memagari dirinya dengan batasan Islam!

wanita biasa hobinya selalu di shoping complex,
tetapi....
wanita luar biasa hobinya  selalu di surau!

wanita biasa bibirnya selalu mengungkapkan gosip-gosip panas,
tetapi....
wanita luar biasa bibirnya tidak lekang dari menyebut nama Allah!

wanita biasaatauwanita luar biasa..buatlah pilihan sebaiknya....usaha yang luar biasa akan menghasilkan kualiti yang luar biasa..
~aku hanya ingin nampak cantik dan istimewa dipandanganMU...~




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link