♥ Nur Fazlina Humayra ♥
belajarlah untuk TABAH ^^
Monday, June 4, 2012 • 5:32 PM • 0 comments

SEKUAT mana seorang WANITA cuba menghadapi DUGAAN..
SETABAH mana seorang wanita cuba melalui UJIAN..
SETENANG mana seorang wanita cuba MENYEMBUNYIKAN KESEDIHAN..

Adakalanya..
AIR MATA akan tetap JATUH BERGUGURAN di pipi walau dalam SENYUMAN..
Lumrah wanita penuh KASIH SAYANG dan KELEMBUTAN..
Mudah terguris dan terhiris..
Hati halusnya menguatkan SEMANGAT dalam diri dan..
Hanya LELAKI SEJATI sahaja yang mampu menjadi PENAWAR buat dirinya..




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link