♥ Nur Fazlina Humayra ♥
saya pun ada H.A.T.I. !
Saturday, May 26, 2012 • 1:26 PM • 0 comments





 Saya ada HATI DAN PERASAAN..


Semua orang ada hati dan perasaan..



Tapi..KENAPA hati saya selalu SAKIT?



KENAPA orang lain tidak pernah nak tahu apa yang saya rasa?



Perasaan saya?



Semua telah saya buat..



Semua hati orang saya JAGA, saya KISAH..



Tapi kenapa mereka TIDAK PERNAH KISAH hati saya?



Biarlah mereka BAHAGIA dengan hati mereka..



Biarlah saya dengan hati saya, jangan peduli hati saya lagi..



Andai itu boleh buat HATI SAYA TENANG..♥♥



“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link