Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Sunday, May 20, 2012 | 3:15 AM | 0 Lovers






♥•♥•♥ Ya Allah,
Sesungguhnya aku memohon petunjuk dari-Mu,
Berilah aku pilihan yang terbaik buat ku,
Dengan ilmu yang ada pada-Mu,
Dan aku memohon kekuasaan-Mu,
Untuk menyelesaikan urusan ku dengan keizinan kudrat-Mu.

♥•♥•♥ Dan aku jua memohon kepada-Mu,Sebahagian dari kurniaan-Mu yang agung,kerana sesungguhnya Engkau Maha Kuasa,Sedangkan diri hamba-Mu ini pernuh dengan kekhilafan,Dan Engkau jua Maha Mengetahui,Sedangkan diri hamba-Mu ini penuh dengan kejahilan,Dan Engkau jualah Maha Mengetahui perkara yang ghaib.Yang telah Kau tetapkan buat ku…


♥•♥•♥ Ya Allah,
sekiranya Engkau tahu bahwa fulan/fulanah itu,Adalah lebih baik untuk diri ku, agama ku, dan kehidupan ku,Serta lebih baik pula akibatnya di dunia dan akhirat,maka takdirkanlah dan mudahkanlah fulan/fulanah bagi ku,


kemudian berkatilah aku dalam urusan jodoh in
i.

♥•♥•♥ Dan sekiranya Engkau tahu bahawa fulan/fulanah itu,Adalah lebih buruk untuk diri ku, agama ku, dan kehidupan ku,serta lebih buruk pula akibatnya di dunia dan akhirat,Maka jauhkanlah fulan/fulanah dari ku,Dan jauhkanlah aku dari urusan ini,Dan takdirkanlah kebaikan untuk ku di mana pun,Kemudian jadikanlah aku redha menerimanya..

♥•♥•♥ Dengan ini, aku bersujud pada mu ya Allah,Mengharap dan merintih kepada-Mu,Air mata yang mengalir ini,Ku biarkan ia menitis demi mengharap kasih sayang mu,Yang manakah terbaik buat ku,Sesungguhnya hidup ku dan jua mati ku,Adalah semuanya Hanya kerana-Mu,Moga Kau mengasihani diri ku yang mendambakan petunjuk-Mu.



0 Comments posted :

Post a Comment