♥ Nur Fazlina Humayra ♥
hargailah tulang rusukmu wahai suami..:)
Saturday, May 12, 2012 • 4:23 PM • 0 comments


  ~ CINTAILAH ISTERIMU, apabila dia menyuruhmu BERSOLAT,                    
      kerana dia ingin masuk syurga bersama-samamu suami kesayangannya.                               

     ~ CINTAILAH ISTERIMU, apabila dia merasa dahulu kopi @ tea,       
    kerana dia hanya ingin memastikan air itu sudah sedap diminum olehmu suami kesayangannya.
              
~ CINTAILAH ISTERIMU, apabila dia meminta tolong kamu bermain dengan anak-anak,              kerana dia lahirkan anak-anak itu tidak sendirian tanpa adanya kamu suami kesayangannya.
~ CINTAILAH ISTERIMU, apabila dia memasak tidak sesedap ibumu,                                 kerana dia masih mencuba untuk membuat yang terbaik untukmu suami kesayangannya.
~ CINTAILAH ISTERIMU, kerana dia HANYA ADA KAMU suami harapannya dan dia sudah tiada lagi pilihan setelah dia lafazkan SUDI menjadi suri hidupmu.

Hargailah setiap pengorbanan dan cemuburu isterimu kerana dari ribuan lelaki diluar sana, dia hanya pilih kamu sebagai zaujnya yang akan disayanginya sampai bila-bila tanpa rasa jemu malahan semakin menebal cintanya padamu suami kesayangannya. 


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link