♥ Nur Fazlina Humayra ♥
SEMUANYA TERPULANG PADA KITA,,:)
Monday, February 20, 2012 • 9:02 PM • 1 comments

Di dunia moden hari ini,.. PILIHLAH untuk menjadi GADIS BIASA yang bersederhana pada segalanya, cara mahupun gaya ,.. Tanpa eye shadow dan pemerah pipi, tanpa wangian semerbak yang menarik perhatian, tanpa gemerincing loceng gelang kaki, tanpa kasut tumit tinggi yang berdetak detak, tanpa tudung singkat yang mendedahkan dada, tanpa selendang jarang yang menampakkan leher jingjangnya, dan tanpa pakaian yang menjolok mata ,...


SUSAH ???
~> memanglah,.. saya tak kata pon senang,,.. normal la tu !! kita kan berjiwa muda, warna-warni menggamit mata,... rasa ingin MENCUBA itu dan ini membara-2, tapi kita harus SEDAR DIRI,.. tanpa semua itu pun, kita (wanita/perempuan) sudah pun menarik PERHATIAN kaum adam,.. kita kena ingat, manusia yang menghuni syurga Allah semuanya hebat-2. Susah nak jadi yang hebat nie, nak kena jaga batas pergaulan, jaga aurat, jaga solat, jaga percakapan, jaga pandangan, jaga semuanya.!
tapi tape, macam satu pepatah nie, BERSUSAH-2 DAHULU, BERSENANG-2 KEMUDIAN,..




~> Itu semua terpulang pada kita untuk membuat pilihan,.. PILIHLAH untuk menjadi seorang GADIS BIASA,.. Biar tidak up to date, biar tidak bergaya, biar tidak dipuji, biar tidak trendy, biar apa orang nak kata, asalkan AGAMA penuh didada  (✿◠‿◠)




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link