♥ Nur Fazlina Humayra ♥
SABAR,REDHA,KUAT,TENANG,MENANGIS..:)
Sunday, February 19, 2012 • 3:03 PM • 0 comments




SABAR... REDHA... KUAT... TENANG... MENANGIS ❤

❤ SABAR:

Sabar Di Balik Kemarahan
Sabar Di Balik Ujian
Sabar Menyelesaikan Masalah
Sabar ApabiLa DiperkeciLkan

❤ REDHA:
Redha Dengan Ketentuan-Nya
Redha Terhadap Takdir-Nya
Redha Di Sebalik Setiap Yang Terjadi
Redha ApabiLa Diri Tidak Dihargai
Yakin Pasti Ada Hikmah Yang ALLAH Beri...

❤ KUAT:Kuat Menghadapi Ujian
Kuat Melawan Nafsu Yang Tidak Baik
Kuat Mempertahankan Maruah Dan Agama
Kuat Menjalani Kehidupan Yang Penuh BerLiku

❤ TENANG:

Tenang Menghadapi Kehidupan Yang Penuh Dugaan
Tenang ApabiLa Orang Berkata-Kata Nista Kepada Kita
Tenang ApabiLa Diri DiKhianati
Tenang ApabiLa Hati DiLukai

❤ MENANGIS:

Menangis Mengenangkan Dosa-Dosa Yang Lalu... 

✿ܓ♥
Menang Atau Syahid Azwa AL-Muridin





“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link