♥ Nur Fazlina Humayra ♥
Cinta itu anugerah Allah..:)
Friday, February 17, 2012 • 9:03 PM • 0 comments

“CINTA itu anugerah Allah...
bila manusia mencintai insan yang mencintai Allah…”

Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, dua tangan untuk memegang, dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat. 

Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping HATI pada kita? 

Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi HATI pada seseorang untuk kita mencarinya. Itulah namanya Cinta...

  




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link