Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Monday, January 9, 2012 | 7:24 PM | 1 Lovers







Bismillahirrahmanirrahim,,
hye semua,,,
hari nie korang mcm mana??
sehatt x?
hoho,,,
harinie kan,,
aku nak cakap tentang 2 org insan yg
sangat2 bermakna dalam hidup aku,,,
first,,
aku nak citer dulu cara aku knl dgn 
2 insan baik nie,,hehhee,,:)
ader org bernama lieya add aku kat fb tuh,,
pastu dengan hati yg ikhlas aku pun approve la kan,,
hahaha,,,mule2 waktu kenal 2 Allah hai,,
seyes bosan giler,,,,,tanya sepatah,,jawab sepatah,,
so satu hari tu akak lieya nie minx no phone,,
then aku pun bg lah,,,,
hehe,,,tak sangka pulak aku,,
malam tu dy kol,,,
hahaha,,
kita org berckp mcm da lame knl,,,,
gelak sini,,gelak sana,,,
hahaha,...
nak dekat 2 minggu aku knl,,,
aku mmg da rapat dengan kak lieya nie,,
tbe2 kak lieya ckp ader sorg hamba allah
nie nak knl ngan aku,,,sape ag kalau kakak yg
x comel tuhh,,haha
nur syuhada,,:)
kak syuq nie laen sikit,,,,x mcm kak lieya,,
kak lieya tu pemalu n lembut org nyer,,,
tpsi kk syuq nie ,,,,,,brutal btol,,hahaha
first2 ckp da gelak2 mcm org giler,,,,haha
3 3 gelak sampai nak pecah perut nie,,,
satu hari tu,,,,,kak syuq cdgkan tok jumpa...
aku debar2 gilerrrr kowt,,haha
tu x yah citer lah,,,,biarlah rahsia,,,hhohohoh
satu hal yg wat aku sedeh ialah,,,
2 insan nie akan sambung study kat MESIR....
Allahuakbar,,,,,,rase nak ngs jer waktu dorg inform kat aku,,
selain keluarga aku,kakak kesayangan aku tuh,,,,,kat dorg lah aku
mengadu,guraw,melawak,,manja2,,haha...
3 tahun,,,!!!!
lame tu,,,,argh!!!!
sedihh nyer,,,,
lepasss dorg pegi KONFIRM aku akan rindu kat dorg,,,
aku syg dorg mcm syg kakak kandung aku,,
dorg sgt memahami aku,,
mcm kakak kandung aku jugak,,,
tapi x per lah,,,
aku akan tuntut janji dorg ckp
akan ajak aku bercuti kat satu tempat
bila dorg da balekkk nnty,,,
dorg da sampai sana pun dorg janji akan
contact aku kalau ader kelapangan waktu,,,
subhanallah,,,allahuakbar,,
alhamdulilah ya allah,,,
terima kasih kerana menemukan kami,,,,,
semoga ukhwah yang terjalin antara kami berkekalan 
amin,,,

-NUR FAZLINA ALI-

ADEK SYG KAK LIEYAH NGAN KAK SYUQ SGT,,,,,THANXX COZ ALWAYS MAKE ME HAPPY,LAUGH,,:)


1 Comments posted :

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... January 10, 2012 at 12:52 AM

This comment has been removed by the author.

Post a Comment