♥ Nur Fazlina Humayra ♥
Buat Muslimah Sekalian...:)
Monday, January 9, 2012 • 3:54 PM • 0 comments








~buat muslimah sekalian~~

Tabahkan DIRIMU bak srikandi KHADIJAH
Haluskan AKHLAKMU seperti FATIMAH AZ-ZAHRA
Sampaikan ILMUMU sebijak si AISYAH
Teguhkan IMANMU seteguh SUMAIYAH
Sucikan HATIMU seperti RABIATUL ADAWIYAH
Barulah dirimu menjadi AINUL MARDIYAH..^^..





wahai gadis solehah, kau pertahankanlah hijabmu, 
walaupun dunia memandang hina, yakinlah kerana Allah 
tetap melihat dengan penuh bangga, akhlakmu kau pelihara, 
maruahmu mesti rapi dijaga, 
pastikan tutur katamu yang lembut, 
moga iman dan taqwa menjadi benteng diri..


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link