♥ Nur Fazlina Humayra ♥
Allah sentiasa ada untuk kita,,^^
Thursday, January 5, 2012 • 10:41 PM • 0 comments





ஜ Walau tak ada ORANG sayang kita TAPI ALLAH ada dekat di hati kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG cinta kita TAPI ALLAH sentiasa KASIHI kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG tolong kita TAPI ALLAH ada LINDUNGI kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG rindu kita TAPI ALLAH tetap tunggu kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG jaga kita TAPI ALLAH perhatikan kita,ஜ
ஜ Walau tak ada ORANG dengan kita TAPI ALLAH ada temankan kita.ஜ




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link