Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Saturday, December 10, 2011 | 6:01 AM | 0 Lovers

Tercungap aku berlari,
Ribuan gunung telah aku lalui,
Seribu onak telah aku hadapi,
Segala luka tiada mencukupi

Tercungap aku berlari,
Tanpa memandang ke kanan dan ke kiri,
Minda ligat berpusing tanpa henti,
Segala keringat tiada memenuhi


Termengah-mengah aku minta diberhenti,
Termengah-mengah aku minta dibelasi,
Beri aku sedikit waktu!
Beri aku secebis masa!
Beri aku sehembus tenaga!
Bila aku tiada lagi berupaya


Tertunduk aku menghadapnya,
Beri aku kekuatan Ya Ilahi,
Tiupkan aku semangat Ya Rabbi,
Jangan dibiarkan aku rebah di sini


Nafas dihirup sepenuh kekuatan,
Perjalanan ini masih beribu batu ke hadapan,
Dugaan tinggi rendah begitu menjunam
Semoga aku kan terus bertahan




0 Comments posted :

Post a Comment