♥ Nur Fazlina Humayra ♥
erm saba je lah..!
Wednesday, October 5, 2011 • 7:55 PM • 0 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿


Kenapa mahu lawan?
kita kan sama-sama kawan
dulu sama-sama kongsi teh secawan


kenapa mahu lawan?
org lain maju ke hadapan
orang kita cari jalan
jatuhkan kawan


kenapa mahu lawan?
bukan ke cukup rezeki Tuhan
buat kita ramai-ramai makan


bukan nak cari lawan
sekadar nak ingatkan teman
hati-hati dengan gunting dalam lipatan


kita sama-sama cari makan
bila fikir masa depan
jangan tabur pasir dalam periuk nasi kawan


cuba dikaji orang tua pesan
kawan jadi lawan
lawan jadi kawan..

renung2 lah wahai kwan kuhhh!!!!!


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link