♥ Nur Fazlina Humayra ♥
sebab perempuan x nx pakai tudung..:)
Monday, August 15, 2011 • 5:24 PM • 0 comments


ASSALAMUALAIKUM...
Di sini nk share...alasan-alasan tak masuk akal..
kenapa kaum hawa taknk ikut tuntutan agama menutup aurat..
di spesifikasikan..TUDUNG....

Tutup aurat semua, sudah pasti masuk syurga ke..? Kamu Tuhan ke..?

2. Tudung labuh pun buat dosa mengumpat orang. Walau kami pakai (seksi), hati kami baik...

3. Pakai jarang ke...ketat ke...itu hak kami. Kalau tak suka, (lelaki) jangan tengok..!!

4. Kami rasa apa yang kami pakai tak seksi. Terpulang pada individu yang memandang kami. Seksi itu subjektif..

5. Walau kami tak bertudung, kami tetap sembahyang dan puasa..

6. Salah ke kami pakai macam ni. Tutup aurat itu bagus. Tapi kami tak mahu jadi hipokrit. Ini adalah diri kami yang sebenar...

7. Suka hati kamilah pakai macam ni. Kami tidak ganggu hidup orang lain...

8. Apa yang kami buat (pakai) adalah antara kami dengan Tuhan..

9. Ini fesyen... tak salah mengikut fesyen...takkan kita mahu ketinggalan zaman..

10. Kami pakai (seksi) macam ni mengikut arahan photographer/ pengarah filem untuk menyesuaikan dengan scene..

11. Bukan kami tidak mahu menutup aurat, cuma masanya belum sampai lagi...tunggu dulu..

12. rambut I cantik. so xperlu nak cover line

13.i mmg nk mintak dirogol.dpt main free.kalau kena tangkap pun laki tu je.

14.i tak mampu beli tudung..u (lelaki) tlg belikan..

14.mak dgn bapak i pun xbising.apa hak u nk suruh i pakai tudung?

15.panas la pakai tudung.xnmpk ke mcmana cuaca kat sini?

16.bos tmpt keje i xbg pakai tudung.





“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link