♥ Nur Fazlina Humayra ♥
hanya allah
Monday, August 22, 2011 • 9:26 PM • 0 comments






Dalam jiwanya Hanya ada ALLAH..

Perilkakunya hanya karena ALLAH..

Hidupnya hanya karena ALLAH..

Berkawan karena ALLAH..

Belajar karena ALLAH..

Bercakap Perkara yang BAIK..

Melihat perkara yang HALAL

Mendengar hal yang MULIA

Menganggap Semua manusia adalah SAUDARA..

Mencintai saudara seperti mencintai dirinya..

Sentiasa bersyukur..

Sentiasa Bermunajat..

membasahkan lidah denagn ZIKRULLAH..

Melihat hakikat kejadian ALAM

dengan MATA HATI..

Dan.. Mementingkan AKHIRAT..

Berbanding DUNIA..







“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link