Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Saturday, June 25, 2011 | 9:33 PM | 0 Lovers
kini aku merasakan diriku sudah kekeringan air mata..
walaupun khabar yang ku time akn membuatkan aku sedih & menangis..
ye, mmg aku sedih..tapi sedih itu tak membuatkan aku menangis..
setiap kali aku cuba ungkap kembali, air mata tdk lagi membasahi pp ku..
kenapa ini berlaku?
aku kena terima hakikatnya..
aku terima, YA ALLAH...
cukuplah sekadar aku yang mengetahui..
cukuplah sekadar aku yang merasai..
cukuplah sekadar aku yang menanggung semuanya..
semoga ini akan membuatkan aku betambah kuat tuk mengharungi cabaran hidup akan dtg..
cuba tuk kembali seperti dulu dan membaiki tuk menjadi yang lebih baik dalam hidupku..
lebih dekat pada yang Maha Esa...Maha Agung...hanya padaMU, YA ALLAH...
berikanlah kekuatan..hanya dengan kembali padaMU, aku dapat bertahan..
aku dapat menguatkan semangatku..
terima kasih pada  keluarga yang tidak putus memberikan aku 
semangat dalam mengharungi cabaran hidup di dunia ini...
YA ALLAH, semoga Engkau merahmati &
 sejahterakanlah hidup orang2 yang ku sayangi ini...amin..



0 Comments posted :

Post a Comment