Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Saturday, July 16, 2016 | 12:20 AM | 1 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿


Jujur.
Rindu.
Ah. terlalu banyak moment. 
Terlalu banyak cerita.

Entah apa aku rasa tika ini.
Sakit dada rasa sesak.
Sakit kepala rasa sebak.

Sukar, memang sukar rasanya saat bibir meluah, 
"Sure, I'm okay." 


sambil pandang muka mak.
Rasa yang aku tahan-tahan.
Pahit, yang aku diam-diamkan.
Sebab, aku cuma tak mahu mak genangkan air mata yang disimpan-simpan.


Aku. Aku bukan tak boleh terima.
Bukan aku tak redha.
Cuma, aku..
Aku mungkin belum sedia.
Untuk hadap benda-benda macam ni.


Aku tahu, jalan ini jauh lagi.
Aku, baru bermula.
Mencari tatih yang baru.

Ya Allah.
Temani aku.
Jiwa, kau masih sedih?
Sabar-lah,
Kan Tuhan ganti dengan rencanaNya 
yang paling sempurna.




1 Comments posted :

Anonymous Anonymous said... May 3, 2019 at 2:23 AM

Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like you wrote the book in it or something.
I think that you could do with a few pics to drive the message home a
little bit, but instead of that, this is great blog. A great
read. I'll definitely be back.

Post a Comment