Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Sunday, June 21, 2015 | 6:24 PM | 2 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿
 
 
Dah lama tak update blog.. maaf bz.. btw tak terlalu lewat untuk sy ucapkan salam ramadhan uolss....tp kali ni Ramadhan yang mulia disambut tanpa kehadiran insan tersayang ,abahku.. ya Allah.. pedih rasanya kehilangan orang yg paling kita sayang. Abah meninggal hari isnin.15.6.2015.. abah lahir 15.5.1967... abah lahir hari isnin..abah pergi pun hari isnin... dan lot kubur abah 1067... abah dpt tahun dia lahir jugak. ya Allah..terasa sangat2 kehilangannya.. sebelum abah pergi abah selalu ckp sempat ke x abah sambut ramadhan yeee? padahal abahlah paling excited nak sambut Ramadhan... yaALLAH..time bangun sahur untuk puasa pertama sebak ya Rabbi2.... sebab tahun2 sebelum ni yang paling lewat bangun sahur aku... abah lah yg akan teman aku sahur... abah siap isi nasi dlm pinggan ,tuangkan tea.... ya Allah... time berbuka pun air mata nak meleleh.. tp aku tahan sebab tak nak nangis depan mak... aku nak makk kuat... sebab tu aku x nak nangis depan mak.. kadang2 untuk luahkan perasaan ni aku masuk bilik sorang2 peluk baju terakhir yg abah pakai aku nangis sepuas2 nya.... dah puas, aku kuar bilik buat mcm takde apa2 berlaku..sungguh.. aku rindu gelak tawa abah,gurauan abah,senyum abah..semua lah.. dan aku manusia yang rugi sebab dah hilang doa seorang ayah...time abah meninggal semua orang ckp muka abah tenang je.. muka abaah senyum... ramai ckp bukan senang org nak dpt nikmat mati dlm keadaan senyum mcm tu....yer .. tak dapat dinafikan... muka abah sangat tenang... masih terasa muka abah yg sejuk time cium abah untuk kali terakhir..tp macam mana pun kita sayang kan abah,Allah lebih menyayangi abah....sapelah diri ini untuk menidakkan takdir yang ditentukan Dia...yang mampu aku buat sebagai seorang anak sekarang adalah mendoakan kesejahteraan abah disana... berikan doa dan sedekahkan banyak2 fatihah untuk abah.... abah.... semoga dikauu ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh... 
 


ayin sayang abah dunia dan akhirat bah... abah seorang abah yg baik... abah hero ayin dunia dan akhirat... 

Al Fatihah untukmu duhai abah...
 
 
 
 
 
 


2 Comments posted :

Blogger THE KEHALUSAN KELEMBUTAN said... June 23, 2015 at 11:12 PM

Assalamualaikum adik, moga Allah berikan ketabahan dan kekuatan selalu .Aaminn

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... June 16, 2018 at 12:47 AM

Wassalam. Amiiin ya Allah. Terima kasih 🙂

Post a Comment