♥ Nur Fazlina Humayra ♥
sadokan hati tu !
Sunday, February 22, 2015 • 1:10 AM • 0 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿


"Dialah Yang Awal, Yang Akhir, Yang Zahir dan Yang Batin, dan Dia Maha Mengetahui segala sesuatu."
(Al-Hadiid, 57: 3)


Wahai diri
Tak semua isi hati perlu kau cerita pada isi bumi
Kerana Dia serba serbi
Lagi Maha Mengetahui



"Dialah yang menciptakan langit & bumi dalam enam masa; kemudian Dia bersemayam di atas arasy. Dia mengetahui apa yang masuk ke dalam bumi & apa yang keluar dari dalamnya, apa yang turun dari langit & apa yang naik ke sana. Dan Dia bersama kamu dimana saja kamu berada. Dan Allah melihat apa yang kamu kerjakan."
(Al-Hadiid, 57: 4)

Sadolah duhai hati,, duhai jiwa,, duhai diri.. ! qowiyy !



“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link