Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Tuesday, January 15, 2013 | 9:25 PM | 6 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿


Kau boleh hina diriku,
Kau boleh kutuk diriku,
tapi jangan sesekali hina pakaianku,
jangan hina purdah ku,
jangan hina tudung labuh ku..

Aku sedar aku hina, aku punya dosa, aku punya cela..aku bukan mulia,
Dan aku sedar kamu mungkin terlalu hebat, terlalu mulia dan terlalu sempurna, tanpa dosa..

Dan sebab aku berdosa, dan punya cela..
Aku sedar tahap diriku,
Aku sedar tahap kemampuanku, 
Aku sedar aku hamba Allah yang hina..
Itu lebih baik bagiku daripada riak, tak sedar diri tapi hina pada pandangan Pencipta..

p/s : Sehina mana pun seseorang itu, sudah pasti ada terselit sedikit kebaikan dalam dirinya..sebaik mana pun seseorang itu, tidak mustahil jika terselit sedikit kejahatan dalam dirinya...



6 Comments posted :

Blogger Unknown said... January 15, 2013 at 9:39 PM

Entry yg hebat. Anda juga hebat. Teruskan. Allah sentiasa disisi.

Blogger LeiyaUmairah said... January 17, 2013 at 9:19 PM

assalamualaikum... adikku, adakah entry ni dibuat dalam keadaan emosi? :)

Anonymous Anonymous said... January 17, 2013 at 10:27 PM

Ma makna haza

Blogger puteri hanna arisa said... January 21, 2013 at 9:24 PM

salam ukhti ..entry ini pnuh mkna
bkn mudh hdk istiqamah dan tidak jgk ingin berpatah ..semoga allah redha dgn mu ..

oh ya ...blh tuliskan tentang istiqamah ??

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... January 21, 2013 at 9:27 PM

puteri : in shaa Allah..:)
kak leiya : hmm..:'(

Anonymous Anonymous said... January 21, 2013 at 10:04 PM

Doalah semoga si penghina mendapat hidayah

Post a Comment