Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Friday, November 2, 2012 | 3:51 AM | 6 Lovers
✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿



Ya Rabbi..
aku bersyukur kehadrat Mu..
dikurniakan wanita wanita solehah sekeliling ku..
yang menyintai dan mengasihi ku..
serta menyayangi aku..
seadanya aku..


Ya Rahman..
kasihlah mereka..
pelihara lah meraka..
sesungguhnya ..
aku juga akan mencuba..
menjaga persahabatan ini.. 
selama lama nya..
dengan izin Mu Ya Rabbi..


Hasrat ingin ke Jannah Mu..
takkan aku berjihad sendirian..
ingin sekali ku bawa semua yang mengasihi ku..
di kiri kanan ku..
di hadapan dan belakang ku..
bersama sama menempuhi..
membawa bekalan..
menuju hari Pengadilan..
sebelum bertemu dengan Mu..


wahai sahabat sahabat  yang tercinta..
setiap teguran, setiap perlakuan..
bersebab..
aku menyintai kalian kerana Illahi..
dia yang memberi rasa ini..
pertemuan kita, perpisahan kita kerana Nya..
semoga persahabatan kita kekal abadi Selama Nya.
Lillahi Taala :')

Jazakillahukhairan for all the moment,
for all the assist, the tears, the happiness..
i enjoy my life, with you guys..
semua yg bergelar ukhti kesayangan ku..
tak terlepas walau satu pon.. hati ni merindui kalian sayang. :')
semoga aku di beri kesempatan utk bertemu kalian..
semoga di panjang kan umur utk itu..





marilah kita berjuang bersama sama
menempuh dunia fana yang sementara ni..
mengejar sesuatu yg lebih hakiki...
uhibbuki fillah fin Jannah :')

*Post nie untuk semua yang mengenali diri ini... terutamanya Nadiatul Syahirah,Kak Syuhada,Kak Lieyah,  DAN akak-akak ,adek-adek TWITTER & FACEBOOK yang kenal,rapat dengan saya..:)


6 Comments posted :

Anonymous Anonymous said... November 3, 2012 at 6:27 PM

Ukhti fazlina..nak kenal awak blh x

Blogger Pokok Manggis Depan Rumah said... November 3, 2012 at 11:34 PM

Suka baca info ni.. Terima kasih perkongsian ini..

Blogger siti fatimah nur arzmi said... November 4, 2012 at 9:54 AM

so cuweet... :)

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... November 7, 2012 at 4:53 PM

Anonymous : BOLEY JER :)

Pokok Manggis Depan Rumah : SAMA2..ALHAMDULILAH.^___^

KAK FATIMAH : HEE,,X SESUWEET DIA ..:)

Blogger siti fatimah nur arzmi said... November 7, 2012 at 6:52 PM

oyeah???jom sesama menyuweet kan diri.. :p

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... November 7, 2012 at 7:58 PM

oh yeah oh yeah... JOM 3.. :)

Post a Comment