Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Saturday, June 9, 2012 | 12:46 AM | 0 Lovers


menyesal, perkataan itu sama sekali tidak pernah menerjah ke dalam kotak fikiran mahupun hati kecil ini.. keputusan yang aku ambil itu aku putuskan setelah aku beristikharah, serta meneliti serba sedikit kronologi perkenalan aku dan dia. Aku sedar perkenalan aku dan dia hanya menambah dosa, dia tak salah, mungkin aku yang terlalai..

 Dan kerana itu aku memilih untuk tidak berteman dengan mana2 lelaki, kesakitan berdepan fitrah yang satu itu jua bukan berpunca dari dia. Aku memilih jalan ini, dan aku bahagia sekarang. Aku kuat untuk menghadapinya. Ini satu ujian bagi remaja seperti aku. tentang dia kini... jangan tanya aku sebab ,dah tak contact langsung dia. subhanallah!
" Yang single tu bukan dia tak laku tapi Allah dah simpan seorang yang Istimewa buat dia"


 tapi tipu lah kalau cakap air mata tak menitiskan, tapi daripada zina hati berterusan, dari pada aku mengheret dia kelembah  dosa. adalah lebih baik kasih kami terlerai! "
Menangis tu perlu untuk suatu pengorbanan.. Menangislah banyak-banyak.. Awak dah berkorban untuk Allah. Yes, you're are doing the right thing. Yes, sebab awak muslimah solehah. Jangan berpaling lagi . Awak mesti cekal. Allah dan Rasul sentiasa ada ".

" Dan janganlah kamu mendekati zina, (zina) itu sungguh suatu perbuatan keji dan suatu jalan yang buruk".    (Al-Isra': 32)
  " Moga setiap air mata yang gugur disebabkan kesakitan ini demi menggapai redhaMu menjadi saksiku di akhirat sana." " Derita dihati ini hanya seketika bukan kerana aku  menemui cinta lain tapi kerana aku temui penawar yang sangat indah ..DIA ALLAH serta ayat2 cinta nya! Alhamdulillah :)

 aku pasti dan yakin akan janji Allah, Aku akn tunggu hingga cinta sejati yang akan membimbing aku ke JannahNya datang mengetuk hati waliku ◕‿◕
Tak kisah fon saya tak bunyi, macam fon My Sisters. Jimat2..
  



  


Jika semua jalan tertutup, carilah jalan Allah..Ada syabab di jalan Allah,Ada bidadari di jalan dakwah














0 Comments posted :

Post a Comment