Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Monday, June 11, 2012 | 2:36 PM | 0 Lovers


Takut akan ALLAH
Membuatkan air mata sering mengalir
tatkala memburu cintanya

Takut akan ALLAH
Membuatkan kita bermunajat
Mengharap keredhaan nya

Takut akan ALLAH
Melahirkan rasa kekurangan diri
Yang perlu di isi dengan ketakwaan

Takut akan ALLAH
Mengajar kita untuk menjadi lebih ikhlas
tulus dari hati yang amat dalam

Takut akan ALLAH
Memaksa diri untuk mengasihi rasulnya
Mencintainya, kerana dia kekasih ALLAH

Takut akan ALLAH
Menjadikan setiap khaliamah Al- Quran
panduan, teman dan penghibur 

Takut akan ALLAH
Yang gelap menjadi terang
Yang samar menjadi jelas

Takut akan ALLAH
Membuahkan inspirasi
Menolak sebarang alasan
Majls-majlis ilmu menjadi kunjungan

Takut akan ALLAH
Membuat aku kenal siapa diri ini
hanya hamba allah yang sentiasa
terus bergantung hidup padanya
yang menagih kerehaanya
Dalam mengharungi lulu-luku kehidupan
Baik dikala susah mahu pun senang

AKU MENCINTAIMU
AKU MENGASIHI RASULMU
SEMOGA HIDUP INI DALAM KEBERKATAN MU
AKU BERSYUKUR
TERIMA KASIH ALLAH

JANGAN ENGKAU LUPAKAN AKU
YA ALLAH



0 Comments posted :

Post a Comment