♥ Nur Fazlina Humayra ♥
RILAKKUMA SIMBOL PERSAHABATAN..:)
Friday, May 25, 2012 • 10:51 PM • 0 comments




hye3,,,hari nie nak citer p.a.s.a.l seseorang lah,,,hahaa,,,,hmm,,
haaaaa,,,,tengokk patung comel kat atasss nie,,,
k nama patung nie RILAKKUMA..
patung nie jadi simbol PERSAHABATAN saya dengan DIA,,
tadi dia posttt kat wall saya pasal benda alah nie,,aduhh
comelll GILER!!!
DIA ade cakap nnty bila kuar pegi 
IOI hari selasa nie dia nak saya dengan dia 
beli patung nie,,
saya ON jer,,,
no hall lah,,,

ahh x sabar nyer nak hang out dgn 
'buah hati' tersyg nie,,
haaa,,,n nie lah festime kita org kuarr
pakai bjuuu lain,,bukan t-shirt mcm biasa,,,
nak tawu baju apa? tunggu ari SELASA nie,,
insyallah sy update blog,,,saya 
letak pic saya dan dia pakai bju apa k,,
haha.. sabar2..:p



“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link