♥ Nur Fazlina Humayra ♥
aurat mu wahai muslimah..:)
Saturday, May 19, 2012 • 10:22 AM • 0 comments



~Wahai sahabat..sebelum kakimu MELANGKAH keluar rumah, berhenti sekejap..pandanglah di CERMIN ke seluruh tubuhmu yang memikat..andainya rambutmu TIDAK DITUTUP cantik berikat..tudungmu terlalu SINGKAT, bajumu JARANG dan ketat..seluarmu begitu sendat..betis dan lenganmu dapat DILIHAT…

FIKIRKAN sejenak..
“Bagaimana jika hari itu aku ditakdirkan pergi menemui illahi?Malaikat Izrail menjalankan tugas yang diberi, memisahkan roh daripada jasadku sendiri dan aku…MATI?

Belum sempatku BERTAUBAT pada Illahi, pastinya dosaku tidak diampuni..merana dan TERSIKSALAH diri ini, di dalam neraka yang kekal abadi..kerana INGKARKU pada Allah Ya Rabbi..mampukah aku menahan diri..dipukul, disiksa tanpa henti, kerana salahku sendiri? KEJAMNYA aku ini kerana MENZALIMI diri sendiri.



Sekadar renungan kita bersama~~;)







“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link