Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Friday, April 27, 2012 | 8:31 PM | 2 Lovers
Assalamualaikum,,:)
hye sahabat..:)
tawu tak saya demam da 2 minggu taw...
tapi 2 3 ari nie jer demam terok..!
subhanallah,,,sakitttt sangat! tapi tak pe lah,,,ujian..:)




hari tu,,,
waktu nak hantar kedatangan dekat cikgu..
izlyn dengan azmira tegur saya,,
d0rang kata 'kak palin sakit ker'?
saya ckp lah 'demam biasa jer" pastu sy senyum..
pastu izlyn kate pucatt lah muke kak palin...
saya senyum jer...(tak tawu nak ckap apa)
DALAM perjalanan ke kelas terpk di kepala otakku,
kenapa dia tak tegur langsung muka aku pucat??
tak pe sedapkan hati,,,dia tak tahu aku sakit,,:)
lepastu saya masok kelasss...
tbe2 semua berlegar-legar dekat kepala saya nie,,
saya ingat,,
kak syu dan kak liyah
ade ckp dekat saya,,
tanya dekat kawan2 soalan mcm nie
# harinie kita berguraw senda mcm mne yer kalau esok korang dapat tawu 
kita nie da x der...apa korang akan buat? #
dan kak syu dan kak liyah ckp kawan yang menangis tu lah 
sahabat kita yg sebenarnya....
dan DEMI ALLAH saya SANGAT2 mengharapkan diri 'dia'
yang menangis,,,
tengok2 orang lain yg hampir nangis...Allahurabbi...
time tu saya tahan jer nangis,,,
waktu Add Math,,,saya tak tawu lah kenapa..
bila saya pandang muke dia berjurai-jurai air mata nie..
saya berharap sangat dia tanya saya
saya nak sangat dia membebel dekat saya,,
bila saya da tak tahan dengan sakit nyer...
dan badan saya makin panassss bila menangis....!
dannn saya rase cikgu add math saya pun perasan saya menangis,,,
sebaB waktu dia mengajar dia ada pandang saya,,,
saya cuba untuk tahan,,,tapiii tetap nak menitis,,,,
saya terus pegi tandas,..
\dannn dekatt tandassss saya nangisss sepuas-puassnya,,!
saya buat keputusan nak balik rumah sebab takot keadaan jd bertambah buruk...
dan seyesly saya cakap,,,
saya sangat2 menyayangi dirinya,,SANGAT2!!!!!,,
tapi entah lah......time type nie pun rase nak ngs jer...
Allah..!kuatkan hati hambamu ini ya Allah...
terlalu banyak sangat HARAPAN saya ..
terlalu banyak,,,
dan kenyataan nya ialah,,
saya dan dia semakin lame semakin renggang...
saya tak pernah harapkan hubungan kami jadi mcm nie,,,
NEVER!!!!!
tapiii kalau ditakdirkan saya akan mengalami perpisahan dalam persahabatn
buat kali kedua,,,saya rase saya akan terus jatuh  dan mungkin sukar untuk bangun 
balik,,,,!!! dan saya tak sanggup...
hmm,,,
kalau kita nakkan seorang sahabat,kita kene jadi seorang sahabat dulu...
tapi apakan daya,,,,,
saya da berusaha,
sekarang nie biarlah Allah menentukan,,!
dan harapan saya buat kali terakhir,semoga maseh ader 
peluang untuk kami memperbetulkan hubungan kami..
SESUNGGUHNYA SAYA SAYANG AWAK SANGAT2 YAYA!!!!
SANGAT2!

TULUS IKHLAS DARI KAWANMU,,
-NUR FAZLINA-

KALAU AWAKKK DA TAK NAK BERKAWAN DENGAN SAYA AWAK BAGI TAWU TAW..:)SAYA TAWUUU..KALAU TAK DER SAYA PUN RAMAI LAGI BUDAK2 FACEBOOK YANG LAIN SUDI JADI SAHABAT AWAK..:) DAN NIE LAH ENTRY YANG PALING LAME SAYA TYPE SEBAB LEMBAP LA TYPE NYER,,,,BIASA AHH,,,,,,DEMAM,,HAHAHA....K GELAKKK PAKSA...:)HEII AWAKKK! SAYA SAYANG AWAK K....:') YEAHHH!!! SAYA KENE KUATT..! NONONO,,,KITA KENE KUATT,!!! FIGHTING!!!! 


2 Comments posted :

Anonymous miss Ebby said... April 27, 2012 at 8:58 PM

syafakillah dik..bersyukur coz demam tu satu asbab penghapus dosa2 kecil adik..
Allah beri ujian buat adik dgn sahabat yg adik sayang..
org selalu kata mereka beriman,tp bila diberi ujian buktikanlah keimanan tersebut..
"Apakah manusia mengira bahawa mereka akan dibiarkan mengatakan: Kami telah beriman, sedang mereka belum diuji?" (Al-Ankabut:2-3)

bgitu jg adik,sayang sahabat kan?bila diberi ujian buktikanlah kasih sayang tersebut dgn ujian yg diberi..bersabarlah..

Allah sengaja beri ujian sahabat pada adik utk lihat sejauh mana keikhlasan adik dan kesabaran adik dlm bersahabat..

firman Allah,"Pergilah kepada hambaKu. Lalu timpalah bermacam-macam ujian kepadanya kerana Aku mahu mendengar suaranya."
mengadulah pada Allah..
~dalam bersahabat,jika tiada masalah,sebenarnya kita lah yg bermasalah..masalah itulah yg akn membuatkan kita semakin rapat dgn sahabat kita,insyaAllah~
^^

Blogger ♥ نور فازلينا حميرة ♥ said... April 27, 2012 at 9:16 PM

Allahurabbi,,,,,akak,,,,,kata2 akak da buat adek menangis buattt kali keberapa entah,,,,betul2 menusuk kalbu,,,,subhanalllah,,,,adekkkk teringinnn sgt nak kenal dengan akak,,,seyesly,,,!

Post a Comment