♥ Nur Fazlina Humayra ♥
BICARA HATI SEORANG SAHABAT..:')
Monday, April 23, 2012 • 4:41 PM • 5 comments




HYE AWAK2,,:D
hmmm,,,harinie saya nak type entry  pasal diri saya lah..
boleh?hihih
hmm,,mule k,,,fuhh debar2 la pulak,,
oke saya ader kenal dgn 2 org hamba Allah nie,,
namanya syuhada dan lieyah..
kita org serasiii sebab kisah persahbatan dia 
dengan kisah persahabatan saya sama...SUBHANALLAH..!
mungkin Allah memang nak mempertemukan kami,,,
diaorang selalu citer pasal persahabatan dorang kat sya..
kadang2 tu saya rase jelesss sgt2!!!!!
dan kadang2 saya terpk kenapa persahabatan saya
dengan DIA  x macam persahabatn kak syu dgn kak liyah...
kak syu citer dengan saya
walaupun mcm mana pun dorang gadoh,,
kalau kak syu sakitttt,,,mestyyy kak lieyah tanya 
dannnnn ambil berat,,
cari ubatt lah,bg bebelan free dgn suruh minum air,,hihih,,comell kan,,
dannnnn bila saya sakitt,,,saya sgt2 berharap dia yg ambil berat pasal
saya,,,bukan orang lain,,BUKAN!!!!
tapi dia x penah paham,,!!!!
yang buatkan saya sedihhhh,,,,dia hanya diam tanpa ckp apa2 pun dekat saya,,!
seyesly sgt sedih,,,
korg pun mesty akan terharu kan kalau SAHABAT  korg ambil berat pasal korg,,,?
ALLAH,,!
BOLEYYY takk saya nak nangiss,,,??
hihih,,ngade2 kan..:')

  DOAKU BUATMU WAHAI SAHABAT:


Ya Allah,Sahabat saya tak seperti sahabat Nabi saw,Sahabat Nabi setia di sisi,Sahabat saya datang dan pergi.Ya Allah,Saya muhasabah, menerawang sendiri,Dari kecil ke saat ini,Ramai sudah bertandang di hati,Ramai juga yang datang dan pergi.Ya Allah,Sahabat ketawa, saya gembira,Sahabat sayu, saya syahdu,Sahabat layu, saya pilu,Sahabat cemerlang, saya gemilang.Ya Allah,Kawan saya, sahabat saya,Rahmati kami meniti usia,Terpisah kami di alam nyata,Temukan semula di taman syurga.Ya Allah,Sahabat saya, buah hati saya,Mesra kami penawar duka,Rindu kami menambah cinta,Rajuk kami membuah ceria.Ya Allah,Silaturrahiim kami, ukhwah fillah,Bermusuh kami, na`uzubillah,Berpisah mati, insyaAllah,



“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link