♥ Nur Fazlina Humayra ♥
kenapa perlu bertudung n menutup aurat?
Saturday, February 18, 2012 • 4:42 PM • 0 comments





kamu penah tengok org jual barang kemas di tepi jalan n org jual barang kemas di dlm kedai...ape beza nya??bezenya brg kemas di duluar kedai di tepi jalan n sewaktu dengannya murah harganya..dengan mudah untuk dipegang,dilihat n dicuba...keselamatan barang kemas tu pon xdijage..tetapi barang kemas yg dijual dalam kedai dijage dengan sangat rapi..ade guard..siap ade senapang g..short gun lah pe lah..diletak kn dalam peti kaca...siap ade cctv.....xsume org boleh pegang..klo nk pegang kena minx izin dulu..dah minx izin setiap gerak geri org yg cube tu diperhatikan cctv...klo lagi mahal harganya lagi disimpan dengan rapi...disimpan dalam peti besi siap de pasword g...nampak kan npe perlu bertudung n tutop aurat? lagi ditutop lagi dijaga lagi mahal nilai maruah kita...klo aurat xjage..xbertudung pakai tudung..ibarat mcm barang kemas yg org jual tepi jalan lah..senang2 je org pegang..klo pakai tudung n ttp aurat p baju ketat cmne?ikot badan lak tuh...same lah jugak..die berharga.....p disimpan di peti kaca kt depan kedai lah..berharga p tidak mahal sngt..fahamkan?klo bertudung labuh cantik..tutop aurat pakai jage pergaulan...sentuhan tangan dijaga ibarat intan permata yg disimpan dlm peti besi..yg ade paswd...yg ade cctv...ade pengawal..hanya yang sah jadi pemilik permata tu je yg boleh pegang...ibarat kalo sah jd suami je blh pegang n 
tengok aurat wanita tersebut..


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link