♥ Nur Fazlina Humayra ♥
suke,,^^
Saturday, January 14, 2012 • 9:04 PM • 2 comments




korang.. nak share something nie...yg sayaa ambil dari page senyum design studio kat fb...wallpaper yang sangat cantik...dan perisian yang mantap..saya suke..^^


haa..ce tengok tu..cukup cintai seseorang tu dalam diam dan dalam kesedrhanaan..sesungguhnya Allah tahu yagn terbaik untuk kita..yang penting..doa,usaha dan tawakal^^


 erm..
saya teringin nak jadi penulis macam ni..boleh tak?



Wanita ibarat BUNGA… Cantik indahnya pada pandangan mata hanya sementara. Yang kekal menjadi pujaan manusia, hanyalah wanita yang mulia akhlaknya.
Kerana akhlaq itu umpama bunga diri.. Tiada guna berwajah cantik tetapi akhlaq buruk..
Tiada guna juga berwajah cantik tetapi hati kosong dari ilmu…
Ibarat bunga.. ada yang cantik bila dipandang tetapi busuk baunya…
Ada pula yang kurang menarik dan baunya juga kurang menyenangkan…
Ada juga bunga yang tidak menarik pada pandangan mata kasar..
tetapi bila dihalusi dengan mata hati, TERNYATA AMAT TINGGI NILAINYA
Tiada guna juga berwajah cantik tetapi hati kosong dari ilmu… Ibarat bunga.. ada yang cantik bila dipandang tetapi busuk baunya… Ada pula yang kurang menarik dan baunya juga kurang menyenangkan… Ada juga bunga yang tidak menarik pada pandangan mata kasar.. tetapi bila dihalusi dengan mata hati, TERNYATA AMAT TINGGI NILAINYA
ouch..saya nak jadi wanita macam tu..doakan saya...^_^


ya Allah..ampunkan dosa2ku...terimalah taubatku...
p/s: sekian dulu..sayang korang..


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link