♥ Nur Fazlina Humayra ♥
Peganglah hatiku ya Rahman,,,
Tuesday, January 10, 2012 • 4:00 PM • 0 comments





andai itu takdirnya;
akan ku tempuh~

sudah cuba bertubi-tubi;
sudah cuba sedaya upayaku;
sudah cuba seboleh yang mungkin;
tapi aku tetap tidak berdaya menolak ujian dariMu~

setiap manusia terdapat dosa-dosa yang dilayangkan;
mohon agar aku dikurangkan layangan itu~

aku tidak cukup kuat seperti yang laen;
yang sentiasa kuat dan tegur;
seorang manusia biasa yang baru belajar erti kehidupan yang lebih mencabar~


sungguh~!
tidak terdaya jika mahu diungkapkan dengan kata-kata;
hanya mampu berserah padaMu~


~peganglah erat2 hatiku Ya Rahman~


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link