♥ Nur Fazlina Humayra ♥
hati VS iman
Tuesday, January 3, 2012 • 7:35 PM • 2 comments


alkisah sebuah percintaan antara HATI & IMAN 

~ kadang² HATI kering tanpa sinar hidayah daripadaNYA . . 
Oh IMAN.
janganlah tinggalkan HATI.
HATI sayang IMAN . . 
andai IMAN pergi tinggalkan HATI ,
 pasti HATI terluka . .
 IMANlah penawar HATI . . 
keranamu IMAN . . 
HATI mengenal Sang Pencipta YG MAHA PENGASIH . . 
yang telah mengurniakan IMAN pada HATI . .
IMAN , HATI perlukan mu IMAN . .
Ya ALLAH , peliharalah IMANku ini Ya ALLAH . . IMANlah sbaik² teman yg indah skali buat HATI . . ~

HATI hampa tanpa IMAN

:'(




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link