♥ Nur Fazlina Humayra ♥
Cerita 2011,,hahaha
Monday, January 2, 2012 • 2:57 PM • 0 comments

 
Bismillahirahmanirrahimm,,,
harinie post dy lain dari lain sikit,,,,
sy nak citer hidup ku selama 1 tahun nie,,
Allahurabbi,,,terlalu banyak suka dan dukanya,,,
terselit banyak kebahagian da penderitaan,,,
tapi alhamdulilah,,,betul
cakap orang2 tua zamn dulu,,,
pengalaman mematangkan diri kita,,,
aku bersyukur sgt2 sebab dengan dugaan yang kuterima
yang diber oleh Nya,,,
aku dapt menghijrah kan diriku ke arah yang
lebihhhh baikkk,,,,,Alhamdulilah,,,
dan penghijrahan yang kulakukan sgt2 menenangkan diriku,,
aku rasa aku sgt2 dekat denganNya,,,
tahun 2011 nie 
aku hadapi peperiksaan yang besar iaitu 
PMR,,,,,,,
tertekannya otakk aku nie hanya Allah 
yang mengetahui,,,,
kene pulakkk bila tarikh nya makin dekat,,
dan alhamdulilah,,,syukur pada Nya,,
aku dapat tawu tentang sesuatu yang
'betul2 aku x SANGKA!'
AKU CEPAT BERTINDAK,,,,
wahhh ayat mcm nak berperang je kan,,,hahaha
pada 22.12.2011 keputusan pmr keluar,,
aku tersgt2 sedih dan kecewa pada mulanya,,,
aku x tawu knp aku ngs mcm tu sekali,,,,
tapi lama kelamaan aku rasa sgt2 bersyukur sebab 
atleast aku ader 4 a...
aminn,,,,,,,,,,,
TERIMA KASIH ALLAH,,:)
aku dpt masok kelasssssains tulen,,,tp dalamposes 
ag,,,,,,,,,nak time ke x.,,,,
dengan izinya insyallah
aku masok kelasss ukm atau upm,,x tentu lagi,,,
tengok lah rezekikat mne,,,,
oke,,,,,,,,,,tu jer,,,,hmmmm,,,
azam tahun baru ku,,,
supaya tahun nieleih baik dari tahun sebelom2 nie,,,
aminn,,:)




“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link