Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Monday, October 24, 2011 | 8:03 PM | 0 Lovers

~senyumlah sayang~
buat sahabat yang dikasihi : buatmu sayang saya-nur syahirah-

aku bukanlah seorang pencerita
aku bukanlah seorang penasihat
aku bukanlah seorang penceramah
tapi aku seorang PENDENGAR~!!!

duhai sahabat
aku tahu hatimu menjerit
aku tahu hatimu menderita
aku tahu hatimu terluka
aku tahu sahabat...

datanglah kearah aku sahabat
peluklah aku
menangislah,sekuat hatimu sahabat
lepaskan pergi penderitaan itu
lepaskan sahabat
biarlah air mata itu mengalir
mengalir dengan kesedihan buat kali terakhir
kerana dunia ini masih terlalu jauh
masih belum dalam genggaman kita...

bahuku ini sedia menerima air matamu
dakaplah aku
biarlah air mata itu membasahi bahuku
kerana aku rela untukmu...
menangislah..

Sahabat
menagislah bila permasalahan sudah tidak sanggup kau fikirkan,
 menangislah bila permasalahan sudah sangat menyesakkan dadamu,
 menangislah bila kau sudah mulai kehilangan senyum ceriamu,
 menangislah seperti bayi-bayi di malam hari,
 tapi kuatlah seperti singa-singa di siang hari,
Karena air mata itu sangat hebat,
lihatlah dia kecil tapi sanggup menaggung sejuta kesedihan kita,
 setelah selesai menangis,
 tersenyumlah sebentar,
 tersenyumlah yang lebar,
 tersenyumlah yang tulus
 siaplah menjadi Pedang yang tajam,
 pedang yang lebih kuat,
 pedang yang lebih hebat,
Jadilah rumput yang lemah lembut,
Tak luruh di pukul ribut,
Bagai karang di dasar lautan,
Tak terusik di landa badai.

coretan buat sahabat _sayang_


0 Comments posted :

Post a Comment