♥ Nur Fazlina Humayra ♥
akan ku gagah kan...
Monday, October 10, 2011 • 5:15 PM • 0 comments

✿.✿ بسم الله الرحمن الرحيم ✿.✿



Nak jadi muslimah itu susah,

Nak jadi mukminah jua susah,

Nak jadi mujahidah lagilah susah,

Nak terus istiqamah super-susah,

Namun biar susah, biar rebah,

takkan ku endah takkan ku kisah,


Kan ku tabah!
Kan ku gagah!

Demi Allah, demi Solehah,

Kerna akhirnya ku tahu indah

IAITU menang atau Jannah!


“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link