Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Sunday, July 31, 2011 | 7:13 PM | 0 Lovers



asalamualaikum.......alhamdulilahselamat pegi...
selamat balek.......terima kaseh ya allah..:)subhanallah,,,
kem nie tol2 menyedarkan kan aku tntg pencipta teragung ku...........
sungguh bnyk dosa ku padan NYA..
astagfiruallahalazimm..buattt pertama kalinya
 aku menangis ketika sujud pada NYA...
maha suci ALLAH....
aku nx ucapkan terima kasih sgt2 kepada abg iss yg 
telah menyedarkan aku,,,,,
telah kejutkan aku dri tidur.....
kebaikan mu tidak dapt ku balas wahai abg....
aper yg boleh ku ckp ialah semoga ALLAH membalas kebaikan mu...
amiin.......so nx taw kan saper abg isss??wekk,,xyh..haha

.hahaha
x ketinggalan jugak.....
abg hafiz...
walaupun mulut dy lazer tp 
dgn mulutt dy tuhhhhhh
kte dpt mendisiplinkan diri....
kak fanizah,,,
cantik ayu,alim...
untung bakal suami dy...
x lupa juga aku pada kaka yg comel tuhh..
kakak shifaa....
dy un cntikkk jugak.....
kem nie disertai oleh semua budak melayu..
aku,nadia,aty,yana,putri....
tapi bende yg pentg iAlah aku
nx dan tekaddd tokkk berubah.......
aku nx abdikan diri aku sepenuhnyer pada ALLAH SWT...
aku nx taaat pada perintah allah...
aku nx mendekatkan diri aku pada allah...
aku akan ingt sapai bla2 kata abg iss..
selangkah kiter mendekati allah,
seribu langkah allah mendekati kter...
subhanaalah..
maha suci allah..


nota hati ku:
YA ALLAH ,KAU TERIMA LAH TAUBAT KU,,,,AKU MOHON PADAMU YA ALLAH......TANPA MU SIAPALAH AKU DI MUKA BUMI MU INI YA ALLAH...AKU SUJUD PADAMU YA ALLAH..........KAU LAH KEKASIH HAKIKI KU YA ALLAH....AMPUN KAN LAH,AMPUNKAN LAH,AMPUNKAN LAH DOSA AKU,IBUBAPAKU,KELUARGA KU,GURU2 KU,SAHABT2 KU,RAKAN2 KU...SERTA MUSLIMIN MUSLIMAT SELURUHNYER...AMIIN....YA ROBBAL ALAMIN....
 SEKIAN INI SHAJA YG Aku ingin kongsikan pada hari ini..:)



0 Comments posted :

Post a Comment