Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Wednesday, July 27, 2011 | 7:47 PM | 0 Lovers
Sebelum aku nak tidur... aku terfikir sejenak..
Air mata aku bercucuran mengenangkan masalah aku yang bertimbun timbun. 
Aku diamkan sahaja. 
Aku yakin aku boleh buat. Walaupun aku keseorangan.
Walaupun di depan aku...aku nampak ceria dan happy.. 
Namun pelbagai masalah yang tersirat
Aku ungkapkah pada Allah yang Maha mendengar lagi Maha mengetahui..
Aku nakkan sebuah kehidupan yang bahagia samada dalaman aku dan luaran aku.
Aku penuh dengan dosa-dosa kecil..
Yang mungkin aku tak tunjukkan kepada khalayak ramai
Aku seorang yang mampu menahan kesedihan
 
Setelah aku fikirrr..aku maafkan kamu. Aku juga wanita dan insan biasa. Mana tahu nanti dalam tak sedar..aku juga ter lakukan perbuatan yang di luar kawalan... aku maafkan semuanya :)
 
aku menyayangi mu temannnnn,sahabat,,kawan..:)
semoga selepas ini ALLAh kuattkan diriku 
tok berkawan dengan mu seperti biasa,,aminnnn,,:)
 





0 Comments posted :

Post a Comment