♥ Nur Fazlina Humayra ♥
ya allah.
Thursday, June 30, 2011 • 12:06 AM • 0 comments


"Ya Allah,
                         Aku memohon perlindungan dariMu Ya Allah...
Sesungguhnya aku hamba Mu yang lemah....
aku harap dapat melalui hidup ini dengan seribu ketakwaan,
 kesabaran...

Ujian apakah ini Ya Allah....
                               Aku tidak harus mempersoalkannya..
                                    Ampunkan aku Ya Allah...

                             Andai ini yang terbaik untuk ku Ya Allah...
                       Jika ini jalan untuk ku Ya Allah..Aku Redha Ya Allah..


Cinta Mu cinta yang kekal Ya Allah..
              Aku selalu dikhianati oleh cinta manusia
            cinta ikhlas ku dibalas dusta oleh manusia..

                        Hanya cinta Mu Ya Allah
                        ..Yang kekal Selamanya...


               ..Moga aku bahagia dengan Cinta Mu Ya ALLAH






“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link