Navigation : Home | Facebook | Twitter | Follow | Dashboard | Newer | Older


PLAY HERE


❝ Someone Like U ❞



Friday, June 10, 2011 | 9:30 PM | 0 Lovers

                               aku tahu hati tidak boleh dipaksa..

apatah lagi cinta dan kasih sayang..
jangan pernah menerima hanya kerana terpaksa ataupun kasihan..
kerna itu tidak akan pernah membawa kepada kebahagiaan..
cinta yang akan terbina adalah atas dasar keikhlasan dan kepercayaan..
jika tidak mampu menerimanya, lepaskan dan jelaskan..
jangan pernah bagi harapan dan dalam masa yang sama hati masih ragu ragu..
kerana itu akan lebih menyakiti..


p/s : aku tak akan pernah memaksa tapi aku akan terus mencuba :)
tapi aku takut kau akan menerima diatas sebab lain..
dan aku tak kisah kalau kau tak membalas..
aku mengerti ketentuan takdir..


0 Comments posted :

Post a Comment