♥ Nur Fazlina Humayra ♥
.::Ya Allah....sedihnya::.
Thursday, March 31, 2011 • 10:37 PM • 0 comments

Ya Allah....
kenapa sedihnya hari ini?
terasa ingin menangis sepuas-puasnya...
Ya Allah....
sedihnya....
kenapa???
daku terasa diri ini makin x berguna.....
Ya Allah....
daku merayu....
ampunkan dosaku...
daku x berdaya....
kuatkn iman kami....
kmi x berdaya....
Ya Allah....
kami x mampu....
permudahkan kami Ya Allah.....
berikanlah kami kejayaan dunia & akhirat....
tolnglah ...Ya Allah....
Engkau shj yg Maha Berkuasa....
kami pohon...
kami merayu....
kami merintih...
berilah kmenangan kpd kami umat Islam...
dunia & akhirat...
jadikanlh kami sbgai hambaMu yg taat & bertaqwa...
Ya Allah....
tolong Ya Allah.
..
bukan dunia yg kupinta...
tapi akhirat yg kekal abadi...
Ya Allah...
tapi daku punya amanah di dunia ini....
ku x mahu dunia...
tapi ia dah meresap kedalm jiwaku...
seksanya..
Ya Allah...
permudahkanlah urusan kami...
daku x berdaya....Ya Allah...
bantulah kami.....
ameen....ameeen...Ya Rabbal a'lamin...











“Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagaikan dirimu di akhirat nanti” -Saidina Ali Bin Abi Talib-
-NurFazlinaHumayra-


Aku bukan malaikat. Dia bukan nabi. Kau bukan tuhan. Kita cuma manusia biasa. Cukuplah Allah saja yg tahu niat aku. Tak perlulah kau nak tahu.Aku bkn sesetia Khadijah.Aku bkn setakwa Fatimah.Aku bukan sepintar Aisyah.Aku bukan sehebat Sumayyah.Aku hanyalah pendosa tanpa noktah.
Diary About Link